Plume et parchemin

Plume et parchemin

Votre bouche dit .... Charles d'Orléans

 

Votre bouche dit : Baisez-moi

 Charles d'Orléans (1394-1465)

Recueil : Rondeaux.

 

Vostre bouche dit : Baisiez moy,

Ce m'est avis quant la regarde ;

Mais Dangier de trop prés la garde,

Dont mainte doleur je reçoy.

 

Laissiez m'avoir, par vostre foy,

Un doulx baisier, sans que plus tarde ;

Vostre bouche dit : Baisiez moy,

Ce m'est avis quant la regarde.

 

Dangier me heit, ne scay pourquoy,

Et tousjours Destourbier me darde ;

Je prie a Dieu que mal feu l'arde !

Il fust temps qu'il se tenist coy.

Vostre bouche dit : Baisiez moy.

 

 

 



09/12/2020
0 Poster un commentaire
Ces blogs de Littérature & Poésie pourraient vous intéresser

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 7 autres membres